UPRAVLJANJE ZGRADAMA
Namjena
Program je namjenjen kompanijama koje se bave profesinalnim upravljanjem zgradama, i potpuno je prilagođen njihovim potrebama. Omogućava obračun troškova upravljanja, rezervnog fonda, rente, tekućih investicionih troškova održavanja kao i svih drugih troškova. Takođe omogućava kompletno vođenje evidencije od osnovnih do tehničkih podataka vezanih za zgrade i stanove.
Ulazni trošak se djeli na stanove srazmjerno definisanim kriterijumima (br. članova, kvadratura, …) a prefakturisanje troškova vlasnicima stanova se radi automatski.
Program omogućava vođenje projektnih naloga vezanih za tekuće investiciono održavanje, kao i dodavanje upozorenja vezanih za dogovorene intervencije.
Moguća je izrada i štampa obavještenja, rješenja i odluka koristeći postojeće podatke o vlasnicima stanova.
Upotreba
Evidencija podataka se vrši sistematski, što znači uštedu vremena, a sam operativni rad je organizovan na taj način da nema duplog unosa.
Osnovni šifarnici (partneri, ulazi, zgrade, troškovi ) unose se samo jednom.
Struktura podataka o ulazima i zgradama prilagođena je potrebnim evidencijama.
INFORMACIJE O MODULU UPRAVNIK
Želite više informacija? Pošaljite nam e-Poštu i odgovorićemo Vam u najkraćem mogućem vremenu!