CRM
CRM
Namjena
Ključno za CRM rješenje je, da na jednostavan način omogućuje praćenje svih oblika komunikacije, do koje dolazi među vašim zaposlenim i postojećim i potencijalnim strankama.
U CRM-rješenju to se zapisuje u obliku interakcije, koju zaposleni može uraditi ručno ili se zapiše automatski iz programa.
Upotreba
Omogućava vođenje detaljne evidencije o poslovnim partnerima i poslovnim kontaktima.
Možete zapisati sve vrste interakcije koje imate sa nekim: telefonske razgovore, e-pošta, sastanke, ostala dokumenta.
Lako ćete isplanirati predstojeće aktivnosti, a CRM će obezbjediti integraciju u kalendar tako što prikazuje planirane aktivnosti za pojedinca ili grupe zaposlenih.
Osnovni modul Basic se jednostavno nadgradi na »PRO.4 CRM Standard, koji dodatno omogućava Reklamacije i korisnički definisane alate ili na PRO.4 CRM Advanced, koji omogućuje modul za naplatu potraživanja.
Dodatne informacije
Tomislav Mučalica
Marketing menadžer
tel: 040/685 758
E-mail: support.mne@telmontmontenegro.com
podrska@v2-bit.me
INFORMACIJE O MODULU CRM
Želite više informacija? Pošaljite nam e-Poštu i odgovorićemo Vam u najkraćem mogućem vremenu!